Site-ul www.outdoor24h.ro este deținut și administrat de societatea SC NAVA TRADING SOLUTIONS SRL utilizând următoarele date de identificare: CUI/CIF: 2021902267, Nr. ord. reg. Comerțului: J29/971/2023 și Nr. de ident. TVA: RO48073414, cu sediul social în Romania, Judetul Prahova, Comuna Tinosu, Sat Pisculesti, nr 17, cod postal 107611. Telefon: +40 792 955 489, e-mail: [email protected]
IBAN: RO52RNCB0465175234280001
Societatea SC NAVA TRADING SOLUTIONS SRL își rezervă dreptul de a schimba și actualiza orice conținut a site-ului www.outdoor24h. de fiecare dată va fii necesar, precum și Termenii și condițiile de folosire, fară nici un fel de notificare prealabilă. In caz de divergență sau neînțelegeri intre site-ul www.outdoor24h și CLIENT, se vor aplica TERMENII ȘI CONDIȚIILE valabile la momentul COMENZII.
SC NAVA TRADING SOLUTIONS SRL este administratorul domeniului www.outdoor24h.ro și a subdomeniilor acestuia.
1. DEFINIȚII
1.1. Vânzător înseamnă societate comercială, în acest caz SC NAVA TRADING SOLUTIONS SRL utilizând următoarele date de identificare: CUI/CIF: 2021902267, Nr. ord. reg. Comerțului: J29/971/2023 și Nr. de ident. TVA: RO48073414, cu sediul social în Romania, Judetul Prahova, Comuna Tinosu, Sat Pisculesti, nr 17, cod postal 107611. Telefon: +40 792 955 489
1.2. Cumpărător este o persoană fizică / juridică sau orice entitate deținătoare un cont pe site-ul www.outdoor24h.ro care emite o Comandă prin coșul de cumpărături după propria autorizare
1.3. Client poate fi persoană fizică sau juridică de drept public sau privat care obține acces la conținutul site-ului www.outdoor24h.ro după crearea și utilizarea propriului cont
1.4. Cont – secțiunea site-ului care constă dintr-o adresă de e-mail și o parolă care permite cumpărătorului transmiterea unei comenzi care conține informații corecte, complete și actualizate despre Client / Cumpărător.
1.5. Site este magazinul on-line la adresa web www.outdoor24h.ro și subdomeniile acestuia.
1.6. Comanda este un document electronic ce intervine ca forma de comunicare între Vânzător și Cumpărător, prin care Cumpărătorul transmite Vânzătorului, prin intermediul site-ului, intenția sa de a achiziționa Bunuri și Servicii de pe Site.
1.7. Bunuri și Servicii sunt toate produsele și serviciile, inclusiv produsele și serviciile menționate în Comanda, care urmează a fi furnizate de către Vânzător, Cumpărătorului ca urmarea încheierii Contractului.
1.8. Contract – este înțeles contractul la distanță, care este încheiat între Vânzător și Cumpărător fără prezența fizică simultană a Vânzătorului și a Cumpărătorului.
1.9. Coșul meu este secțiunea din Cont care permite Cumpărătorului să adauge Bunuri sau Servicii pe care dorește să le achiziționeze la momentul adăugării sau la un moment ulterior. În cazul în care Bunurile sau Serviciile nu sunt achiziționate la momentul adăugării prin realizarea Comenzii, Cumpărătorul va beneficia de serviciul oferit de către Vânzător de urmărire a Bunurilor și Serviciilor prin primirea Comunicărilor Comerciale din partea acestuia.
1.10. Cominicări Comerciale reprezintă orice tip de mesaj trimis (cum ar fi: email, SMS, telefonic, mobile push, web push etc.) conținând informații generale și tematice, informații cu privire la produsele complementare cu cele pe care le-ați achiziționat, informații cu privire la promoții sau oferte, informații referitoare la Bunuri și Servicii adăugate în secțiunea Coșul meu, precum și alte Comunicări Comerciale.
1.11. Newsletter reprezintă mesajul electronic (email) asupra Bunurilor și Serviciilor sau a promoțiilor desfășurate de către Vânzător într-o anumită perioadă. Abonarea la newsletter se face prin completarea formularului de newsletter.
1.12. Înregistrare înseamnă înregistrarea clientului înainte de a comanda produse. În momentul înregistrării, clientul este obligat să completeze în mod sincer și complet toate datele sale personale înscrise în formularul de înregistrare. Vânzătorul are obligația de a administra în condiții de siguranță și se angajează să utilizeze aceste date numai în scopul procesării comenzilor, în vederea facturării produselor comandate și comunicării cu clientul. În cazul în care nu furnizează date complete și veridice, vânzătorul își rezervă dreptul de a nu procesa comanda.
1.13. Informații despre stoc produse:
În stoc – avem mai mult de 2 bucăti în stoc
Disponibil – bunul comandat nu se află in stocul nostru. Dacă ași plasat o comandă pentru un bun care are in dreptul lui “Disponibil”, în cel mai scurt timp posibil vă vom contacta cu informațiile necesare în legătură cu disponibilitatea bunului.
Momentan indisponibil – momentan nu putem procura bunul comandat pentru că nu se află în stocul furnizorului.
Rezervare – bunul comandat nu este disponibil în stocul nostru și pentru moment nu avem informații despre disponibilitatea acestuia în stocul furnizorului. Acest bun poate fi rezervat prin email la adresa [email protected] unde veți primi mai multe informații despre disponibilitatea bunului.
2. DREPTURILE ȘI RESPONSABILITĂȚILE CUMPĂRĂTORULUI
2.1. Obligația Cumpărătorului este să furnizeze toate informațiile necesare pentru emiterea facturii conform cu legislația în vigoare.
2.2.Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun sau sa renunțe la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decât cele de livrare in conditiile in care produsul/produsele sunt in starea de nou.
2.3. SC NAVA TRADING SOLUTIONS SRL nu își asumă responsabilitatea pentru scopul în care sunt utilizate produsele achiziționate. SC NAVA TRADING SOLUTIONS SRL descurajează utilizarea produselor în afara legii și în afara normelor de bună cuviință. Clientul își asumă în totalitate responsabilitatea utilizării produselor achiziționate de la SC NAVA TRADING SOLUTIONS SRL . Produsele comercializate pe acest site sunt recomandate în general persoanelor și autorităților care prin competența lor au dreptul de utilizare a echipamentelor de supraveghere și monitorizare. În cazul în care produsele sunt achiziționate de persoane fără competențe de monitorizare și supraveghere, acestora le revine obligația de a anunța persoanele supravegheate sau monitorizate de acest lucru. Orice încercare de încalcare a legilor Romaniei adusă la cunostință firmei SC NAVA TRADING SOLUTIONS SRL va fi raportată de urgență organelor competente.
3. DREPTURILE ȘI RESPONSABILITĂȚILE VÂNZĂTORULUI
3.1. Vânzătorul își va utiliza cunoștințele și abilitățile profesionale și tehnice pentru a atinge rezultatul stipulat in Comandă si va livra Bunurile și Serviciile care îndeplinesc cerințele, nevoile și specificațiile Cumpărătorului expuse în Comandă.
3.2. Vânzătorul oferă clienților opțiunea de a cumpăra direct de la domiciliul lor, unde pot face cumpărături non-stop. Clientul/Cumpărătorul poate comanda ușor și convenabil folosind coșul de cumpărături.
3.3. Vânzătorul se obligă să expedieze Bunurile și Serviciile către Cumpărător conform sistemului de curierat door-to-door.
3.4. Vânzătorul se eliberează de responsabilitățile asociate cu Bunurile și Serviciile în timpul predării acestora către societatea de curierat intern cu care Vânzătorul colaborează.
3.5. Vânzătorul asigură ambalarea adecvată a Bunurilor și Serviciilor și va asigura transmiterea documentelor de însoțire
3.6. Vânzătorul nu va fi răspunzător pentru daunele de orice fel pe care Cumpărătorul sau oricare terță parte le-ar putea suferi ca urmare al îndeplinirii de către Vânzător a oricărei din obligațiile sale conform Comenzii și pentru daunele rezultate prin utilizarea Bunurilor după livrare, și în special pierderea produselor. Vânzătorul va fi responsabil dacă subcontractanții săi de orice fel implicați în executarea Comenzii nu îndeplinesc oricare dintre obligațiile contractuale.
3.7. Informațiile prezentate pe Site au caracter informativ. Vânzătorul își rezervă dreptul să completeze și să modifice informațiile de pe Site fără notificare prealabilă.
4. COMANDA ȘI CONTRACTUL
4.1. Vânzătorul oferă Clienților opțiunea de a cumpăra direct de la domiciliul lor, unde pot face cumpărături non-stop. Clienții pot comanda ușor și convenabil folosind Coșul de cumpărături.
4.2. La comandarea mărfurilor, Cumpărătorul completează formularul de înregistrare, indicând faptul că a citit Termenii și condițiile, Instrucțiunea privind exercitarea dreptului de retragere a consumatorului și este de acord cu acestea. În caz contrar, nu v-a fii posibilă comanda și, prin urmare, nu v-a fi confirmată de către Vânzător.
4.3. Comenzile sunt plasate în sistem în ordinea de comandă în care ajung.
4.4. Condiția de valabilitate a comenzii electronice este completarea tuturor datelor și informațiilor necesare înscrise în formularul electronic de comandă, unde Clientul garantează că toate datele furnizate sunt reale și corecte. SC NAVA TRADING SOLUTIONS SRL nu este răspunzător pentru informații introduse eronat, din care pot decurge întârzieri de livrare. În acest caz, toate taxele de livrare în vederea reexpedierii vor cădea în sarcina Clientului.
4.5. Toate comenzile electronice înregistrate sunt considerate un contract și sunt obligatorii pentru cumpărător.
4.6. Înainte de confirmarea finală și obligatorie a Comenzii, Cumpărătorul are posibilitateta de a verifica întreaga Comandă și datele introduse. Dacă cumpărătorul este de acord cu formularul de comandă, confirmarea va fi trimisă la procesare.
4.7. Vânzătorul va trimite Cumpărătorului pe adresa de e-mail specificată în Comandă, unde confirmă în mod expres Cumpărătorului primirea propunerii de Contract și depune Comanda pentru prelucrarea ulterioară sau notifică Cumpărătorului că propunerea de Contract în conformitate cu Comanda nu poate fi acceptată.
4.8. Contractul va fii considerat încheiat între Client și SC NAVA TRADING SOLUTIONS SRL în momentul primirii notificării de expediere a comenzii. Din acest moment apar drepturi și obligații reciproce între cumpărător și vânzător, care sunt definite prin contractul de achiziție și acești termeni și condiții.
4.9. SC NAVA TRADING SOLUTIONS SRL va trimite notificări Clientului prin e-mail cu privire la statusul comenzii apoi va trimite chestionare de evaluare a serviciilor.
4.10. Vânzătorul își rezervă dreptul de a nu accepta Comanda în cazuri justificate, în special în cazul epuizării stocului, în cazul indisponibilității Bunurilor la furnizor, în cazul unei erori evidente de imprimare cu privire la prețul sau descrierea Bunurilor sau altele.
5. POLITICA DE PLATĂ ȘI FACTURARE
5.1. Prețurile Bunurilor și Serviciilor afișate în cadrul Site-ului www.outdoor24h.ro sunt exprimate în LEI (RON), sunt finale și includ TVA-ul conform legislației în vigoare. Prețul, metoda și termenul de plată sunt stabilite în fiecare Comandă. Vânzătorul emite Cumpărătorului o factură pentru Bunurile și Serviciile livrate. Obligația Cumpărătorului este să furnizeze toate informațiile necesare pentru emiterea facturii conform cu legislația în vigoare.
5.2. Datorită fluctuației prețurilor Bunurilor pe piață, Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica prețurile Bunurilor oferite. Prin urmare, Vânzătorul are dreptul să actualizeze prețurile oricărui produs fără o notificare prealabilă. Prețurile listate într-o Comandă valabilă sunt valabile pentru acea anumită Comandă până la expedierea acesteia. În cazul unei achiziții mai mari de articole individuale, Vânzătorul poate oferi reduceri individuale.
5.3. Prețurile afișate pe site-ul www.outdoor24h.ro pot fii diferite de prețurile afișate la raft în magazine la același produs.
5.4. Pentru furnizarea Bunurilor și Serviciilor, vânzătorul poate accepta:
– Numerar, la livrare (Ramburs) / această metodă de plată necesită achitarea Bunurilor și Serviciilor comandate din e-shopul www.outdoor24h.ro chiar la livrare, în momentul în care curierul ajunge cu pachetul la adresa stabilită în Comandă, inclusiv plata pentru serviciu de transport.
– Transfer bancar – ordin de plată / această metodă de plată se face prin virament bancar pe baza facturii primite pe email, după confirmarea Comenzii. Doar după intrarea sumei se va efectua livrarea produselor.
– Plata online cu cardul bancar – se face prin 3-D Secure aplicat de către ePayment pentru plata cu carduri Visa sau MasterCard (nici o informație legată de cardul dvs. nu este transferată sau stocată, la nici un moment de timp, pe serverele noastre sau pe serverele ePayment, aceastea fiind direct introduse în sistemele Visa sau MasterCard, după caz).
Pentru efectuarea plății veti introduce numărul cardului dvs., data expirării și codul CVV2/CVC2 (ultimele trei cifre inscripționate pe banda de pe verso, ce conține și semnătura dvs.).
Sunt acceptate si carduri emise în alte valute. Plata va avea loc in RON, in urma conversiei valutare la cursul Visa/Mastercard si cursul valutar al bancii emitente a cardului dvs.
5.5. La crearea Comenzii va trebuii să selectați una dintre metodele de plată stabilite de către Vânzător (Numerar, la livrare / Transfer bancar)
6. POLITICA DE LIVRARE
6.1. Vânzătorul se obligă să livreze Bunurile și Serviciile în sistem de curierat door-to-door către Cumpărător.
6.2. Vânzătorul se asigură să livreze clienților numai bunuri în stare perfectă și în conformitate cu specificațiile sau proprietățile obișnuite pentru tipul marfei, respectând standardele și reglementările aplicabile. De asemenea, asigură ambalarea adecvată a Bunurilor și Serviciilor, și va asigura transmiterea documentelor de însoțire.
6.3. Costul de transport prin sistemul de curierat CARGUS este 18,99 LEI
6.3.1 Compania de curierat CARGUS are posibilitatea de deschidere și verificare colet la un cost suplimentar de 5 LEI
6.4. Fiecare Comandă va fi livrată în limita stocului disponibil. Termenul de livrare a Bunurilor și Serviciilor este în aproximativ 48 ore din momentul predării Coletului firmei de curierat.
6.4.1. Dacă o comandă va fi plasată până în ora 14:00, coletul se va livra în 24 de ore de la primirea comenzii. Dacă este plasată după ora 14:00, coletul se va livra în 48 de ore de la primirea comenzii. Timpul de livrare poate fi influențat de către disponibilitatea produselor în stoc. Comenzile plasate vineri, după ora 14:00, sau în parcursul weekendului, acestea vor fi procesate în prima zi lucrătoare. De sărbători și în perioadele de reduceri, termenul de livrare se poate prelungi.
6.4.2. Compania de curierat este responsabilă pentru expedierea Bunurilor până la predarea cumpărătorului. Cumpărătorul este obligat să inspecteze produsul în momentul livrării sale și în caz de deteriorare vizibilă sau în cazul unei încălcări a ambalajului care indică deschiderea neautorizată a pachetului sau chiar pierderea unei părți a mărfii, este obligat să scrie un raport de reclamație cu transportatorul și astfel Cumpărătorul nu este obligat să preia pachetul de la transportator. Imediat ce curierul returnează expedierea, Vânzătorul expediază Cumpărătorului un produs nou.
6.5. În cazul în care apar obstacole în livrarea bunurilor, Vânzătorul trebuie să anunțe Cumpărătorul cu pașii următori. Vânzătorul are dreput la livrarea în mai multe etape a Bunurilor și Serviciilor Cumpărătorului, însă, acesta plătește numai pentru partea de Comandă preluată.
6.6. Vânzătorul nu este responsabil pentru expedieri întârziate, pierderea, distrugerea, deteriorarea, ne livrarea sau livrarea greșită a Bunurilor în cazul în care sunt generate de unele situații (blocaje rutiere, cauze naturale, cauze umane etc.)
6.7. Vânzătorul își rezervă ajustările de prețuri potrivite pentru transportul de mărfuri în funcție de parametrii. În cazul în care Cumpărătorul nu acceptă livrarea comandată, acesta va plăti toate costurile suportate de către Vânzător.
7. POLITICA DE RETURNARE A PRODUSELOR
IMPORTANT:
Dacă vă gândiți să returnați bunul comandat, nu îl utilizați! NU puteți utiliza produsele pe care le-ați comandat, înainte de a lua o decizie cu privire la anularea contractului de vânzare-cumpărare. Dreptul de retragere există pentru a vă permite să examinați bunul așa cum ați face-o într-un magazin, nu pentru a vă oferi 14 zile de utilizare gratuită.
Dacă bunul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca produs nou, ne rezervăm dreptul de a solicita o taxă pentru readucerea în stadiul inițial (dacă este posibil) sau pentru a acoperi diferența de preț rezultată din vânzarea bunului ca utilizat.
Bunul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat – în ambalajul original, co toate accesoriile, etichetele intacte și documentele care l-au însoțit. Nu se acceptă pentru returnare bunurile care prozintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgărieturi, șocuri, urme de folosire etc. Pentru bunurile folosite, returul poate fi acceptat doar după trimiterea și expertizarea acestora în service. În funcție de starea bunului returnat, se va decide dacă rambusarea se va face în întregime.
7.1. Returul bunurilor se acceptă în conformitate cu prevederile O.U.G. nr. 34/2014, Cumpărătorul/Clientul poate beneficia de o perioadă de 14 zile calendaristice de la data primirii Bunurilor pentru procedura de retur și pentru a se retrage dintr-un contract la distanță fără a fi nevoit să își justifice decizia și fară a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art. 13, alin. (3) si art. 14 din O.U.G nr.34/2014. Returnarea produselor trebuie făcută fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, în decurs de maximum 14 zile calendaristice de la data la care ați intrat în posesia fizică a produsului.
7.2. În acest termen, Cumpărătorul are dreptul să testeze Bunurile în același mod, ca atunci când sunt cumpărate dintr-un magazin clasic. Astfel poate stabili caracteristicele, natura și modul de funcționare a Bunurilor. În cazul în care Bunurile sunt complete, ambalajul original, nedeteriorat, Cumpărătorul se poate retrage din Contract în termen de 14 zile calendaristice de la primirea Bunurilor și Serviciilor.
7.3. Pentru returnarea completă a Bunurilor, indiferent de motiv ne puteți transmite cererea dvs. prin email: [email protected]
Pentru bunurile comandate , adresa pentru returnarea bunurilor este:
SC NAVA TRADING SOLUTIONS SRL
Romania, Judetul Prahova, Comuna Tinosu, Sat Pisculesti, nr 17, cod postal 107611. Telefon: +40 792 955 489
7.4. Contravaloarea Bunurilor și Serviciilor comandate va fi rambursată în maxim 14 zile calendaristice de la data la care vom fi informați cu privire la decizia dvs. de a vă retrage din prezentul Contract. Suma ramburastă, de asemenea, și condițiile de returnare nu includ cheltuielile de transport legate de returnarea bunurilor. Suma va fi returnată prin virament în contul bancar transmis neechivoc de Consumator, indiferent dacă plata a fost efectuată la livrare (ramburs), prin ordin de plată sau plata online cu cardul.
7.4.1. SC NAVA TRADING SOLUTIONS SRL poate amâna rambursarea sumei până la primirea Bunurilor și Serviciilor sau până la dobândirea unei dovezi conform căreia Bunurile și Serviciile au fost expediate.
7.5. Va trebui să suportați costul direct al expedierii inițiale și al returnării bunurilor. Cumpărătorul va suporta doar costurile legate de returnarea Bunurilor și Serviciilor.
7.6. Bunurile și Serviciile trebuie să fie în aceeași stare în care au fost livrate, în ambalajul original nedeteriorat, protejate prin înfoliere cu folie pentru ambalat din plastic sau ambalate în cutie din carton fără etichete lipite pe acesta, totodată cu toate accesoriile acestuia. În caz contrar, returnarea mărfurilor nu va fi acceptată.
7.7. Formularul de retur pentru descărcare / completare: AICI. Vă rugăm să trimiteți copia formularului în colet cu bunurile returnate.
7.8. Clienții – persoane juridice, PFA, asociații sau orice altă formă de organizare, ce posedă Cod de Înregistrare Fiscală NU beneficiază de opțiunea de returnare a produselor!
8. POLITICA DE GARANTARE
8.1. Bunurile și Serviciile comercializate pe site-ul www.outdoor24h.ro beneficiază de condițiile de garanție conform legislației în vigoare și politicilor comerciale ale producătorilor. Toate Bunurile sunt noi, în ambalaje originale, și provin din surse autorizate de fiecare producător în parte.
8.2. Garanția nu acoperă daunele cauzate de manipulare, utilizare sau instalare necorespunzătoare.
8.3. Cumpărătorul își pierde dreptul la reparații gratuite dacă produsul este reparat de o altă companie de reparații, fără a informa vânzătorul. Întrucât vânzătorul nu poate verifica sau controla legitimitatea companiei, cumpărătorul își asumă costurile acestei reparații, care nu au fost declarate în totalitate, fără nicio compensare suplimentară.
8.4. Garanția este pe baza facturii fiscale unde timpul de garanție este stabilit individual la fiecare produs.
9. MODUL DE SOLUȚIONARE A LITIGIILOR
Prin folosirea site-ului sau al oricărui conținut trimis de către Vânzător Cumărătorului prin accesare și prin orice mijloc de comunicare, se declară de acord cu prezentele Termeni și condiții.
9.1. Fiecare dispută cu referire la prezentele Termeni și condiții, care poate apare între Vânzător și Cumpărător se va rezolva pe cale amiabilă.
9.2. Fiecare dispută de orice fel, care poate apare între Vânzător și Cumpărător se va rezolva pe cale amiabilă. În cazul în care nu se ajunge la un acord pe această cale, litigiile vor fi soluționate de instantele judecătorești române competente.
9.3. Soluționarea alternativă / on-line a litigiilor: https://commission.europa.eu/index_ro
9.3.1. SOL – prescurtarea de la Soluționare Online a Litigiilor, unde se pot soluționa litigiile extrajudiciare generate de o tranzacție online, independent dacă sunteți Cumpărător sau Vânzător.
10. POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE
10.1. Toate datele personale și informațiile de orice natură pe care le furnizați către www.outdoor24h.ro prin intermediul site-ului vor rămâne confidențiale. Informațiile vor fi utilizate numai pentru a executa Contractul / Comanda și pot fi făcute cunoscute numai cu acord scris de Cumpărător și la primirea angajamentului de confidențialitate din partea destinatarului. Cumpărătorul poate retrage consimțământul său pentru prelucrarea datelor cu caracter personal prin scris în orice moment. Consimțământul expiră în termen de 1 lună de la livrarea retragerii consimțământului de către Cumpărător Vânzătorului. Datele dvs. personale vor putea fi transmise autorităților în drept cu scopul verificării tranzacțiilor comerciale sau altor autorități în drept pentru efectuarea oricăror verificări justificate in baza legii.
10.2. Fără acordul prealabil scris al Vânzătorului, Cumpărătorul nu va face niciun anunț public, promovare, comunicat de presă sau orice alt mod de dezvăluire către terțe părți cu privire la Comanda / Contractul.
10.3. Prin transmiterea informațiilor sau a materialelor prin intermediul acestui site, oferiți Vânzătorului acces nerestricționat și pe termen nelimitat la acestea, dreptul de a utiliza, reproduce, afișa, modifica, transmite si distribui aceste materiale sau informații. Totodată, sunteți de acord ca Vânzătorul să poată utiliza liber, in interes propriu aceste informații, idei, concepte, know-how-uri sau tehnici pe care le-ați furnizat prin intermediul Site-ului www.outdoor24h.ro. Vânzătorul se angajează să trateze și să gestioneze datele personale ale Cumpărătorului în conformitate cu legislația europeană privind protecția datelor.
Detaliile care sunt necesare despre dvs.:
• Nume și prenume
• Adresa de e-mail
• Adresa
• Informații despre Bunurile si Serviciile achiziționate
• Informații bancare
Aceste informații colectăm în scopuri determinate și legitime care includ, dar nu se limitează la:
• în vederea încheierii sau executării unui Contract dintre Cumpărător și Vânzător (furnizarea informațiilor privind nume, prenume și adresa de contact este obligatorie, în caz contrar nu putem livra bunurile),
• pentru răspunderea intrebărilor și a solicitărilor,
• pentru marketing,
• pentru a îmbunătății serviciile și produsele pe care le oferim,
• pentru a diagnostica sau a remedia probleme tehnice,
• pentru a vă oferi reclama sau conținutul personalizat,
• pentru a ne apăra împotriva atacurilor cibernetice,
• pentru crearea conturilor,
11. Politica cookie
11.1. Cookie HTTP este text special, desert codificat, trims de un server (www.outdoor24h.ro) uni navigator web și apoi trimis înapoi de către navigator, de fiecare dată când accesează acel server. Cookie-urile se folosesc pentru autentificare precum și pentru urmărirea comportamentului Clienților.
11.2. Cookie-urile sunt create atunci când se folosesc browser-uri pentru o anumită utilizare a site-ului web. Acest site transmite informații informatice pentru browser, iar acesta poate crea un text mai pescuit. Cookie-urile și creează îngrijire din cauza cauzelor că pot fi însoțite de informații despre comportamentul clienților. Prin urmare, se folosește acest lucru în unele țări nerestricționate.
11.3. Cookie-rile sunt texte care nu pot executa nicio operație. Nu sunt nici spyware și nici viruși informatici, deși anumite programe antivirus și anti-spyware le pot detecta